Giriş Kayıt

Giris Yapin

Kullanici adi *
Sifre *

Hesap Olustur

isaretli alanlarin (*)doldurulmasi zorunludur.
isim *
Kullanici adi *
Sifre *
Sifreyi tekrar giriniz *
Email *
e-mail i tekrar giriniz *

Önemli Noktalar, doğum sonrası saç dökülmesi ne zaman durur 
• Doğum sonrası saç dökülmesi kalıcı bir saç dökülmesi değildir


• Saç derisinde normal olarak yaklaşık 100 bin saç teli büyür ve hergün genellikle 50 ila 200 saç teli dökülür
• Hamilelik sırasında hormon düzeylerindeki artış saçların normalden daha fazla büyümesine yol açar
• Doğum yaptıktan sonra hormon düzeyleri normale döner ve iki üç ay sonra, üç ila altı ay boyunca aşırı saç dökülmesi olur
• Saçların büyümesi, dökülmeye başladıktan sonra üç ila altı ay arasında normale dönecektir
• Doğum sonrası saç dökülmesi her hamilelikte olabilir

Doğum sonrası saç dökülmesi nedir?
Birçok kadın hamileliğin ardından saçlarının döküldüğünü farkedecektir. Hamilelik sırasında artan hormonlar deride ve vücudun birçok yerinde değişikliklere yol açmaktadır. Artan hormonlar, saçın, yaşam döngüsünde büyüme aşamasına girmesini sağlarlar. Birçok kadın hamileliği sırasında saçlarının gürleştiğini farkedecektir. Bebeğin doğumundan sonra, saç tellerinin çoğu büyümez ve iki ya da üç ay sürecek olan bir dinlenme aşamasına girer. Saçın yaşam döngüsü yeniden başladığında, saçlar büyüme aşamasına girecek ve eski saçlar hemen dökülecektir. Dökülen saç miktarı, bazılarında az, bazılarında çok olmak üzere kadından kadına farklılık göstermektedir. Eğer, kadında bu konuda kalıtsal bir yatkınlık varsa, doğumdan sonra saçları çok daha fazla dökülebilir. Doğum sonrası saç dökülmesi, genellikle iki ila üç ay sürer ve daha sonra saçlar yeniden çıkmaya başlar. Birçok kadında saçlar hemilelik öncesi durumuna geri döner.

doğum sonrası saç dökülmesi için ne yapmalı, doğum sonrası saç bakımı .. 
Doğum sonrası saç dökülmesi için herhangi bir tedavi uygulanması gerekmez. Bu, hamilelik sırasında hormonal değişiklikler nedeniyle saçın yaşam
döngüsünde oluşan geçici bir durumdur. Saçları aşırı fırçalama, kolaylıkla dökülmesini sağlayacak ve normalde iki ya da üç ay sürebilen dökülme sürecini hızlandıracaktır. Bu durum saçlara hiç bir şekilde zarar vermez. Vitamin almanın ya da baş derisini özel ilaçlarla ovmanın hiç bir yararı olmayacaktır. Bazı kadınlarda her hamileliğin ardından saç dökülmesi görülür.

Yorumlar (170)Add Comment
...
Yazan Yazan bahar, +
Doğum edeli 5 ay oldu ama saç dökülmem bitmedi saçım kalmıcak diye çok korkuyorum




...
Yazan Hanife k. , +
Kizim 4 aylik ve benmde sacim coook dudokuluyor. Bu yazilari okuyunca hafiften rahatladim ama halen korkuyorum ya yerine cikmazsa




...
Yazan kelkiz, +
Benimde 3 aylık bir bebegim var saclarim zaten yok denemicek kadardı şimdi ise yok bildiniz kel kız oldum bu durum beni derinden etkiledi çıkacağından da enin değilim saygılar smilies/grin.gif




...
Yazan meral yazan :-(:-(:-(, +
Sizce arkadaslar bu dokulen saclar yerine gelirmi gercekten yani bu herkezte geliyomu tekraradn bu kadar acolan saclarim yeniden cikicakmi hic umidim yok




...
Yazan yazan burcin, +
Oglum 4 aylık saçlarım. Oluk oluk dökülüyor Ağlıyorum moralim bozuluyor jel kalacak kafam artırmayı sinirleri bozuldu madem 2 ay flan sürecek bu dökülme ozaman sacimiza kalmazdı




...
Yazan leyla azeri, +
ya benimde saclarim cok dokuluyo 6 ay 10 gun oldu hala dokuluyor.saclarimi cok kisa kestirmeyi dusunuyorum ise yararmi acaba.




...
Yazan firdevs, +
kızlar emzirmekle alakasi yok kızım hiç emmedi 4.5 aylık olduk saçlarım elimde kalıyor.valla evin her yerinden saçlarım çıkıyor.çoook uzuluyorum.




...
Yazan nunik, +
arkdaşlar geçici durum diyorlar ama geçmiyor kelleştim ya şimdi de çıkmazlar diye korkuyorum ya çıkmazsa




...
Yazan büşra kötülüketmez, +
benimde bebeğim 4 aylık oldu.benim saçlarım aşırı dökülüyor ilk 2 ay dökülme var dı ama çok azdı şimdi ise felaket dökülüyo ama genelde bizim buralarda bebek annesini tanımaya başlayınca dökülür diyolar geçici bir durum olması biraz insanı rahatlatıyor.




...
Yazan ayşe çıka, +
benimkide 4 aylık oldu ve saçım aşırı şekilde dökülüyo ama sizin yorumlarınızıda görünce rahatladım ve tekrar çıkıcagını bilmek güzell




...
Yazan aslı şen, +
hiç sormayın bende de aynı benım oğluş 9 aylık oldu benım tepe açıldı aynaya bakamıyorum vallabanyoya girmeye korkar oldum ama şimdi biraz daha umutluyum yalnız değilmişim teşekkürler[




...
Yazan mirana, +
benimde saclarim cok dokuluyo bikdim.cok uzuluyorum .yinede bebisimi gorunce onu opunce herseyi unutuyorumsmilies/kiss.gif




...
Yazan alperenim, +
Ben hiç kel anne görmedim bizde kel olmiycaz




...
Yazan evrim, +
Benim bebeğim 3aylık 1aydır saçım dökūlūyor.yerine çıkacak biliyorum ama her yer saç.bebeğimin ūzerinden topluyorum hep.korkuyorum boğazına kaçacak.neyapacağımı bilemedim.



...
Yazan nazey, +
Arkadadaslar benimde dogumdan sonra cok dokuldu kafayi sifir ettim yenisi cikti kesilmede durdu




...
Yazan shorena, +
Benim 2ci bebeyim,ilkindede dokuldu ama daha az,chunku ardindan hemen hamilekaldim hormon dengesi isde,saçim belime kadar chok kalin sachim vardi shimdiysekel kaldim zaten ama uzulmeye deymez kizim6 aylikttam tutam dokuluyor




...
Yazan ANNE NİSA, +
DOĞUM YAPALI 6 AY OLDU 4 ÜNCÜ AYDAN SONRA KAFAM KAŞINMAYA VE SAÇLARIM ACAYİP DERECEDE DÖKÜLMEYE BAŞLADI SUAN 7.AYA GİRDİK TAMAMEN KESILMEDI AMA DÖKÜLMESİ AZALDI SUAN COK AZ DÖKÜLÜYO




...
Yazan suzy, +
arkadaşlar benimde 2. bebeğim ( 1 yaşında ) ve emziriyorum hala.. ve ben de 6. aydan sonra çok hızlı bir dökülme yaşadım. hatta tepemde ciddi bir boşluk oluştu.doktor emzirmen bitince dökülmen de durur demişti.. ilk doğumda bu kadar fazla dökülmemişti. herhalde yaş ve vücut yorgunluğu olsa gerek.. ( 3 yaşında kızım da var)dökülmeye bu kadar kafa takmışken yakın bir arkadaşım bir şampuan önerdi çok memnunmuş diye.. hatta bir sürü ufak ufak saçları çıkmış.. ( gördüm yani) ben de artık kullanıyorum. ilk kullanımda saçımdaki dökülme durdu inanın..ama bir dezavantajı var.. saçımın rengi koyulaştı.. ama esmer olduğum için pek sorun değil tabi.. ürün ( Ersağ Bio şampuan) bu amway gibi satışı yapılan üyelikle ürünler satılan bir yerli şirket.. ben hemen üye oldum ve aldım.. esasında temizlik ürünleri satıyr.. onlarda iyi bu arada..
ama bu şampuanı ilk zamanlar haftad 2 gün sonra ise dönüşümlü olarak bebe şampuanıyla kullanmask gerekiyor.. ben yaklaşık 3 aydı kullanıyorum. dökülmem durdu ama.. yeni saçların çıkması için emzirmemin hala bitmesi lazım herhalde..




...
Yazan sule t., +
hehhe gülüyorum çünkü yakında hepimiz kellik modası yaratacağız benimde gebelikte saçlarım gürleşmişti ama şimdi kafamda dökülen kadar saç yok avuç avuç saç dökülüyor bebeğim 6,5 aylık ve inanılmaz dökülüyor düşündüm de bizim için saçlarımız ne kadar önemliymiş dökülmeye başlayınca kıymetini anladım smilies/grin.gif




...
Yazan viya, +
menimde saclarim inanilmaz dokulur,kizim 6 aylik,ustelik 4 aylik hamileyim yinede dokuluyor




...
Yazan yazan selin, +
dogum yapali uc ay oldu ayni sorunu yasiyorum sac diplerimde inanilmaz kasıntı ve agrı var tutam tutam elime geliyor sabırla gecmesini bekliyorum




...
Yazan ..., +
saçıma bit düşsse çabuk bulunur o derece açıldı yani saç kalmadı farkettimde çocuklarımız 4 aylıkken başlıyo bu sorunlar fırça gibi saçım vardı fırçanın tek teli kalıcak die korkuyorumsmilies/grin.gif




...
Yazan Suzan, +
Benim oğlum 4,5 aylık. Saçlarım ince telli olduğu ne kadar döküldüğünü de çok iyi tahmin edemiyorum ama iki aydır dökülüyor, yarısı gitti saçların. Allah'tan dalgalı da şimdilik idare ediyoruz. Türbanlı hanımlara özenmeye başladım. Çalıştığım için Türban da takamam. En iyisi en havalısından peruk )
Bir arkadaşım zeytinyağının içine ısırgan otu ve sarımsak atıp ısıtmış, üç gün bekletip saçına sürmüş, saç dökülmesi geçmiş. Ben de deneyeceğim. Doğumdan sonra regl olunca geçer sandım, ama geçmedi. Sabırla yeni saçlarımın ben kel kalmadan çıkmasını bekliyorum.




...
Yazan diLara, +
Benim bebegim 11 ayina gircek ama saclarim hala dokuluyor. Saclarimi acik birakmaya veya bi sekil vermeye hasret kaldim ustelik surekli bir sac toplama cabam var cunku benim kucuk cadi yakaladigi anda spagetti gibi yemeye calisiyor . En iyisi bu sureci fazla kafaya takmadan bebeklerle atlatmak sanirim butun annlere kolayliklar dilerim ..




...
Yazan hatice ballı, +
Benimde cook dökülüyor ama bende cook. Rahatladım




...
Yazan derya öner, +
merhaba arkadaşlar hepinizin dert'i bendede mevcuk. bende dogum yapalı 3.5 ay oldu.saclarım ince telli hamileyken beslenen uzayan canlanan saclarım bir ay önce dökülmeye başladı sizlerinde belirtdigi gibi heryer saç resmen kafa derim gözüküyor bazen bende kazıtıp peruk takmayı bile düşünüyorum ama bebegimi görünce deger be diyorum geçiçi bir süreç allahım hepimize sabır ve güzel saçlar versin sevgiler




...
Yazan Melek l, +
Benim bebegim 3 aylik oldu bir haftadir cok asiri sekilde sacim dokuluyor!insallah gecicidir cok korkuyorum.




...
Yazan Dilek TOSUNCUK, +
doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım çok dökülüyor ama bunun doğumla alakalı olduğunu bilmiyodum şuan çok sevindim oğlumunda doğduktan 2 hafta sonra saçları döküldü ama düzeldi benim hala devam ediyor neyseki geçicekmiş...
smilies/grin.gifsmilies/grin.gif




...
Yazan yazan elif, +
benimde doğumdan sonra çok dökülüyo saçım ooofff yaaa.




...
Yazan nursena, +
baksanıza ilaç fayda etmez diyor,sık sık saçlarımızı tarayıp ,bitiş süresini erkene almak lazım,benimde 4,5 aylık kızım var 3 aylıkken başladı dökülmeye aşırı bir şekilde devam ediyor,çok saçım olduğu için fazla etkileme kafam hafifledi biraz endişelenmeyin stres yapmayın,sonuçta şükür kötü hastalıktan değil,tatlımı tatlı evlatlarımız yüzünden oluyor,sıkıntı yamayın geçer inşallah..




...
Yazan fatosipek, +
Ben dogum yapali 2.5ay oldu saclarim yaklasik 1 aydir dokuluyor hemde inanilmaz derecede ilk kez boyle birseyle karsilastim ilk kizimda bunu yarisi kadar bile dokulmemisti vede siddetli bir aciyla dokuluyor icinizdede ayni sikayetle saci dokulen varmi son care bir dermatologa gitmek diye dusunuyorum





...
Yazan berrak, +
benimde 2 aydrı saçlarım dökülüyo dermatologa gittim demirim düşük çıktı ilaca başladık onun dışında sol,syona başladık solisyon bayağ fayda etti ark bence dermatoloğa gidin demir baktırın demiri düşük annelerin daha çok dökülme oluyo




...
Yazan SEHER VAKTI, +
KEL KALMAKTAN ÇOK KORKTUM BENI COK RAHATLATTINIZ 4 AYLIK BEBEGIM VAR DEMEKKI DOGUMDAN KAYNAKLANIYORMUŞ




...
Yazan maksude, +
Allahım şükürler olsun yalnız değilim diye sevinecem ama olmuyo, saçlar gidiyo. Ama benim de kızım 4.5 aylık tüm söylentiler tutuyor.Yumruk gibi saç gitti oklava kadar kaldı....oda gitmeye devam ediyo...




...
Yazan Feride cim, +
Bizim sıpa 8aylık oldu ama o hala kel, ve bende ona benzedim analı oğullu keliz mutluyuz.. Halada dökülme devam




...
Yazan suna ................., +
benim bebegim 6 aylık oldu hem bebegimin hemde benim saçlarım çok dokuluyo ne yapmalıyım bilemiyorum doktorumuz normal diyor ama ben yinede tedirginim ne yapmayılım sanırım herkesin sorunu aynı ama benimki biraz fazla uzadı normalmi acaba bilemiyorum daha ne kadar dökülücek saç kalmadı çok uzucu bi durum benim ve bebegim içinde




...
Yazan suna ......., +
dogum yapalı 6 ay oldu tutam tutam dokuluyor saçlarım hala açamıyorum saçlarımı toplamaktan bıktım oda yetmiyo gibi kızımında saçları çok dokuluyo yastıgı hep saç oluyo ne yapıcagımı şaşırdım doktorumuz normal diyor ama çok uzuluyorum ne yapmalıyım




...
Yazan kezban, +
benimde 4,5 aylık bebeğim var saçlarım çok kötü dökülüyor bu sorunu çözmek için bir çok yöntem denedim ama hiç bir sonuç alamadım bu durum beni çok üzüyor neyse ki saçlarımın geri çikacagını bilmek biraz da olsa umut verici.




...
Yazan asiye, +
Merhaba herkese.benim bebegimde dort aylik.iki hafta oldu.saclarim dokulmeye baslayali.aslinda cok sinir bozucu ama yerine yenilerinin ciktigini bilmek guzel.uzulmeyin.biraz sabirli olunmasi gereken bir surec.ama hamilelik gibi gecici.surekli taramak ve banyo yapmak bu sureci kisaltiyor.banyoda mutlaka tarayin.anneligin tadini cikarin.bebeginizi birkez.kucaklayip opmek herseye deger.




...
Yazan adsız, +
Benimde aynı sorunum var 4 aylık bebegim var saçım o kadar ki dökülüyor ellemeye korkuyorum her saçımı taradığımda avucum doluyor ama neyseki geçici bi durummuş





...
Yazan arzu 2012, +
merhabalar, bende doğum yapalı 3.5 aya oldu bir haftadır saçlarım aşırı dökülüyor sizleride görünce tek değilim dedim... benim birde saç diplerim pul pul dökülüyor.aranızda böle olanlar var mı varsa ne yapıyorsunuz dr.a gideceğim .allah yrd. olsun hepimizin




...
Yazan inci sönmez, +
Doğum yapalı 4,5 ay oldu ve bende keller kulübüne üye oldum. Sevindirici yanı bunun olağan bir süreç oluşu ve düzeleceği..




...
Yazan arzu emir, +
benim bebeğimde 5 aylık 1aydır neredeyse dökülüyor şuanda kafam otoban gibinet görünüyor )) inşallah geçer yoksa halim duman....




...
Yazan taşak, +
e benım de 4.5ay oldu doguralı. Saclarm 1 aydr cok dkulüyor, ve kaşınıyor dipleri.ne olacak bilmiyorum.




...
Yazan yazan ayşe nisan 05 2012, +
bende 4 aylık bebek annesiyim bende aynı sorunla karşı karşıyayım gerçekten büyük bir sıkıntı ama sizin yorumlarınızla artık içim biraz rahat 6 aya kadar bu sorun gidiyormuş umarım öyle olur




...
Yazan cennet, +
kızım 4 aylık ve tutam ttutam saclarım dökülüyor ne yapcam bilmiyorum bepanten ampül iyi geliyor diyolar bilgisı olan var mı?




...
Yazan isimsiz, +
benimde saçlarımda 1 ay once başlayan aşırı bir dökülme var.çocugum 8 aylık oldu. korkuyorum ustte acılmalar var belırgın sekılde.artık bıtsın yoksa 2-3 aya kesın kel kalırım.cok canım sıkkın.




...
Yazan nazlı ocak, +
iyiki bu sayfaya grmişim yoksa buhran geçircektim kel kalıcam artık bu kadar olmaz tutamla geliyor elime her yer saç azaltıcak önerisi olan yokmu ama denenmiş olsun




...
Yazan Narin, +
Aman bebegimin canı sağ olsun nasılsa geçer dökülmesi ben ay oldu doğu yapalı saçlarım acayip dökülüyor denemediğim şey kalmadı artık kendi haline bıraktım nasılsa düzelir




...
Yazan Bade, +
Benim de saçlar dökülüyor demir hapı içtim, magnezyum içtim bir işe yaramadı multivitamin alıcam ama onun da işe yarayacağını sanmıyorum bu arada 6.ayda gebelik şekerim çıkmıştı son 3 ay diyetle geçti hamileliğimin , şu anda da diyabet olduğumdan eminim, sürekli emzirmeme rağmen tatlı birşey yediğimde çok halsiz oluyorum bu arada 5.ayımızdayız bebemle. O kadar çok emziriyorum ama hala kilo vermedim 77,5 kiloyum , hamile olmadan önce de bu kilodaydım. Hamile kalmadan önce yardımcı ve bakıcı ayarlamak lazım insan perişan oluyor . Sürekli uykusuzluk ev işi yapamıyorsun bir kocalar gelince ne bu evin hali , bu hala burada şu hala yapılmamış bu nasıl yemek gibi emirler veriyorlar. Ah ah..




...
Yazan Belgin, +
Arkadaslar uzulmeyin yanlız degilsiniz . Kızım 4. ayını bitirdi ve benimde sacımın nerdeyse yarıdan fazlası gitti artık ruyamda kafamın kel oldugunu goruyorum ama okuduklarımdan sonra moralim duzeldi demekki daha gur ve guzel saclar cok yakında sadece azıcık sabır oda bende fazlasıyla var cok sukur... smilies/kiss.gif




...
Yazan Nefes, +
3 aylik kizim var saclarim bir asdir dokuluyor en iyi sampuanlari aliyorum ama fayda etmiyor her yerde sayamayacagim kadar cok sac var esim. Dayanamiyor dokulen saclarimi topluyor kendi sacina ektirecekmis ) anneme sordum bebisin seni taniyor diyor hergun kizima diyorum nefesim beni daha tanima o an guluyor dunyalar benim oluyor )) allahim bebegime birsey yapmasinda dokulen sac olsun herseyin basi evlatmis kendimden bile vaz gecerim onun bir tek SAC TELINE ))




...
Yazan songulll, +
5 aydır doğum yptım ve saçlarım son üç aydır dökülüyo biraz önce oturup ağlıyordum sağ tarafim da saç kalmadı ve zaten anlım genişti simdi saclarda dökülünce iyice kel aynak oldum evimin her yanı ve eşimde aynı zamanda bebeğimde bile saçlarım çıkıyo ben doguma girdiğimde 76 kiloydum ve şuan 58 kilo yum ama malesef şu göbiş gitmiyo utanıyorum kendimden göbegimi nasıl eriticem yaaaaaaa




...
Yazan TUGBA OKYANUS OTESI, +
ikinci kizimida 4 ay once dogurdum ve aynen birinci kizimda oldugu gibi 4.aydan itibaren saclarim beni terk etmeye basladi.bu sefer sanki daha bi fazla dokuluyor.kel kalmasam bari
anne olmak zormus valla ama deger herseye ya cok tatli seymis evlat sahibi olmak




...
Yazan ceylan şimal, +
arkadaşlar.benim 13 ay oldu doğum yapalı ve sizlerin yorumlarınızda ne kadar uzun sürebiliyor sorusnun cevabını aradım.maksimum 12 ay gördüm.haftaya salı dermatolojiye randev aldım.çünkü benim durumum biraz farklı 11 ay oldu eşimi kaybettim.başka sebepleri de sorgulamayı düşünüyorum.13 ay az zaman değil...ortak sorunları dinlemek biraz raatlattı.doğuma bağlı olmasını diliyorum.hoşçakalın




...
Yazan NESLİHAN ZORLU, +
BENİMDE DOĞUM YAPALI 5 AY OLDU ...... ((((FECİ SAÇLARIM DÖKÜLÜYOR...... ((((HERGÜN ELİMDE SÜPÜRGE ONLARI GÖRMEMEK İÇİN BİR OYANA BİR BU YANA SÜPÜRÜYORUM.......KESİN ÇÖZÜM KAZITMAK GALİBA KÖKTEN ÇÖZÜMMMMM.........
KEL OLUCAM İMDATTTTT.......




...
Yazan lapaza, +
bende 4 ay bir hafta oldu doğum yapalı müthiş saçlarım dökülüyor ne yapıcam bilemiyorum geçici diyorlar ama bu geçene kadar be kafayı yiycem belli )




...
Yazan gizem ünal göcen, +
Benim de saçlarım döküldü hemde çok ciddi derecede ben ve eşim çok korktuk çünkü bazı kanserlerde de saçlar bu şekilde dökülüyormuş ama biz bu sayfayı okuduktan sonra çok rahatladık
ve bunun içinde tüm annelere hiç üzülmemelerini tavsiye ediyorun üzülmeyin çünki minik bebeklerinizde üzülür kendinize iyi bakın

 






...
Yazan melek ay.kasım 22.2011, +
bende dogum yapalı bes ay oldu.ıkı haftadır saclarım resmen koparak dokuluyor.bugun sınırımden agladım.zaten bebısle ılgılenmekten kendıme hıc zaman ayıramıyorum .ıyıce moralım bozuluyor.allahtan normal bı durummus.umarım hepımız en kısa surede bu durumu atlatırız arkadaslar.




...
Yazan ümran, +
benimde saçım döküldü boşerin yine çıkar[ kızım 7 aylık geceleri hiç yatmıyo benim derdim saç değil kızımi] smilies/shocked.gif




...
Yazan mer, +
3 ay oldu doğum yapalı çok yoğun saçlarım dökülüyo




...
Yazan gülten, +
Arkadaşlar benimde hamilelik boyunca saçlarımda dökülme vardı doğumdan sonra geçer dediler fakat hayla devam ediyordu psikolojim bozulmuştu denemediğim ilaçlar kalmadı komşum bana kendi kullandığı kozmetik ürünü saç kamuflaj tozunu önerdi fixplant diye bir ürün urun süper büyü gibi 2 aydır kullanıyorum inanın moralim düzelince saçlarım da çıkmaya başladı ve üstelik bu saç çıkartıcı ürün değil aksine dökülmüş bölgeyi kamufle ediyor uzmanların söylediği gibi saç dökülmesi psikolojik yani aynaya baktığınızda kendinizi iyi hissediyorsanız buda direk moralinize yansıyorsmilies/kiss.gif




...
Yazan gülten, +
Arkadaşlar benimde hamilelik boyunca saçlarımda dökülme vardı doğumdan sonra geçer dediler fakat hayla devam ediyordu psikolojim bozulmuştu denemediğim ilaçlar kalmadı komşum bana kendi kullandığı kozmetik ürünü saç kamuflaj tozunu önerdi fixplant diye bir ürün urun süper büyü gibi 2 aydır kullanıyorum inanın moralim düzelince saçlarım da çıkmaya başladı ve üstelik bu saç çıkartıcı ürün değil aksine dökülmüş bölgeyi kamufle ediyor uzmanların söylediği gibi saç dökülmesi psikolojik yani aynaya baktığınızda kendinizi iyi hissediyorsanız buda direk moralinize yansıyorsmilies/kiss.gif




...
Yazan gülten, +
Arkadaşlar benimde hamilelik boyunca saçlarımda dökülme vardı doğumdan sonra geçer dediler fakat hayla devam ediyordu psikolojim bozulmuştu denemediğim ilaçlar kalmadı komşum bana kendi kullandığı kozmetik ürünü saç kamuflaj tozunu önerdi fixplant diye bir ürün urun süper büyü gibi 2 aydır kullanıyorum inanın moralim düzelince saçlarım da çıkmaya başladı ve üstelik bu saç çıkartıcı ürün değil aksine dökülmüş bölgeyi kamufle ediyor uzmanların söylediği gibi saç dökülmesi psikolojik yani aynaya baktığınızda kendinizi iyi hissediyorsanız buda direk morelinize yansıyorsmilies/kiss.gif




...
Yazan Elif Melike, +
Bendede yeni basladi ilk dogumda bayagi azalmisti ikincisindede tam oldu yani ama olsun yavrularimiZ icin degmez mi




...
Yazan yasemin yılmaz Aralık 14.2011, +
Dogum yapalı 5 ay oldu inanılmaz dökülüyor. Dünya kadar ilaç aldım boşunaymış yine dökülüyor...
Sabredecegız yenileri çıkıyormuş...




...
Yazan elif kalaba, +
benimde 2. doğumum ve ikisindede aynı şekilde aynı zamanlarda dökülme var ilkinde olduğu gibi insallah 6. ayda son buluyo tabi ama saçlar gitti




...
Yazan nergiz mert, +
Aynı sıkıntıları bende çekiyorum saç dökülmesine karşı şampuan kullanmayı düşünüyorum biliyorum ki işe yaramayacak ama olsun ama yalnız değiliz bunu öğrendim okudukça güldüm evin her yeri oluk oluk saç kılı süpürgenın torbasından perukluk saç cıktı acep ondan kendime peruk mu yaptırsam




...
Yazan nergiz karademir, +
bende doğum yaptım ve saçlrım korkunç derecede dökülüyor.tekrar çıkar umarım aynaya bakmaya korkuyorum.güzelim saçlarım yok oldu gibi bişi.




...
Yazan emel can, +
Benim bebeğim 8 aylık oldu ama saçlarım hala yağmur gibi dökülüyor. Hiç saç kalmadı desem yeri var çıldırmak üzereyim. Ve bu saçların yeniden çıkacağına asla inanmıyorum.Bence bu bir kabus ve birdaha asla doğum yapmayacağım. Saç okadar azaldıki toka bile tutmuyor. Neler yaptım ama nafile. Umarım tekrar çıkarlar.




...
Yazan nazlı uzan, +
bu sayfaya girdiğim iyi oldu valla rahatladım br tek bende var saıyodum yanlarım resmen kel kaldı bebeğim daha 4 aylık ne zaman bitcet bu yaaaaaaa




...
Yazan eda ersöz 24 .8.2011, +
kizim 4 aylik 1 aydir saclarim asiri dökülüyor yardiminizi bekliyorum.




...
Yazan eda ersöz, +
bende dogum yapali 3,5 ay oldu 3 haftadir asiri saclarim dökülüyor,kel kalmaktan korkuyorum.hamileyken hic dökülmüyordu ne olur bana yardim edin.




...
Yazan yasemin avcı, +
slm arkadaşlar; bebeğim 7. ayın içinde ve benimde saçlarım hala çok dökülüyor kuaförüm görünce inanamadı saçlarına noldu diye sordu inanın.. çok üzülüyor insan ama yapacak bişey yok sabretmem gerekiyor biliyorum bende yaş mayayı ılık suda eritip içine biraz zeytin yağı koyup saçlarıma sürdüm ama nafile gececek sabırrrrr




...
Yazan naciye, +
benim de saçlarım 2 haftadır aşırı dökülüyor.banyo yapmak hatta saçlarımı hiç ellemek istemiyorum oğlum 3.5 aylık ve eğer 6. ayına kadar sürecekse bu durum kesin kel kalırım bir çaresi olmalı yoksa annelik duygusunun yerini saçsızlık derdi alacak!




...
Yazan banu, +
4.5 ay önce doğum yaptım.saç dökülmesinin önüne geçemiyorum.yerlerle kalmıyor çocuğumun üzerinde ellerinde yatağında bile saçlarım geziyor.bıktım artık bu durumdan saçlarıma şekil veremiyorum elimde kalıyor hep.umarım bir an önce düzelir.




...
Yazan esra toker, +
valla ben hamileliğimin 5. ayından beri saç dökülmesi yaşıyorum. ne yaptıysam dökülmesini durduramadım .en son arap sabunu kullan dediler oda sadece uzattı.şuan kedi kuyruğu gibi cılız fakat uzadı. ama inanın dökülmesi insanın psikolojisini bozuyor. ve her üzüldüğümde biraz daha fazla dökülüyor. allah herkese bol bol gür saçlar nasip etsin. her bir kökümüzden 100 tel çıksın insallah.




...
Yazan zeynep sibel, +
benim de oğlum dört aylık olduktan sonra dökülmeye başladı şu an altı aylık ve dökülme artarak devam etti. ben demir hapı kullanıyordum o sırada dökülmedi ama hapı bırakınca başımda saç kalmadı bayağı bi açılma var ve moralim çok bozuk küçük saçlar var ama bi türlü güçlenip uzamıyorlar....




...
Yazan ozlem aydın, +
ben dogum yapalı 1 sene oldu 1 senedir deli gibi dokuluyo cok siniiiiiiir bozucu




...
Yazan filiz s.y., +
benimde saçlarım dökülüyo 4 aylık bebeğim var dökülmesinin nedenini şimdi anladım doktora gidecektim az kaldı umarım erken biter.....




...
Yazan calikusu, +
arkadaslar bendede ayni sorun var ama bende sorun yapmiyorum aksine seviniyorum bu kadar cok dokuluyo diye cunku saclarim acayip gur vede kabarik biraz azalsun ya iyi oldu bence




...
Yazan yazan çok üzgünnnnnn, +
benimde 5aylık kızım var benimde saçlarım dökülüyor bıktım artık çok üzülüyorum neyseki yanlız değilmişim inş. dedikleri gibi altı ay sonra düzelir




...
Yazan yazan ayşe doğan, +
benimde 5 aylık kızım var saçlarımın dökülmesinden bıktım saçımı arkaya bağlıyorum başımın derisi görünüyor neyseki tek başıma değilim içim ferahladı sağolun




...
Yazan bendede var bendeede:(, +
aşırı derecede saçlarım dökülüyor çok uzundu saçlarım belki düzelir diye kestirdimama hala devam ediyor.kel kalmaktan korkuyorum




...
Yazan --------, +
bende doğum yapalı 6 ay oldu halen daha avuç avuç saçlarım dökülüyo ınsanın psikolojisi bozuluyo artık




...
Yazan fatma çam, +
bebeğim 11 aylık hala saçlarım dökülüyor umarım geçer




...
Yazan gülnur, +
benim kızım da 6 aylık.3 aydır saçım feci dökülüyor.sabah kalkar kalkmaz ilk işim yastığımdaki saçları toplamak oluyor heryer saç.ne zamana kadar dökülüyormuş dr.a gidip soranınız var mı arkadaşlar psikolojim acayip bozuldu?




...
Yazan elifin annesi, +
selam arkadaşlar bende 3 ay 22 gün önce dogum yaptım benimde yaklaşık 1 aydır saçlarım dökülüyor ama çaresi yokmuş o süreci mutlaka yaşıyacağız




...
Yazan nesibe, +
benimsaçımbebeğim.iki.yaşında.hala.dökülüyor.ve.ortası.tamamen.açıldı.panik.içindeyim.ne.yapabilirim.halada.çıkmıyor.çok.korkuyorum




...
Yazan nergis bilir, +
benm hamilelikten önce saçım acayip dökülüyodu ama hamilelik boyunca çok kan ilacı kullandım ve hiç dökülmedi hamileyken şimdi de dökülmüyo doğum yapalı 26 gün oldu çok şükür yok ama ben yine kan ilacı kullanıyrm saç dökülmesinin en büyük nedeni kansızlıkmış




...
Yazan Mep in kardeşi Deep, +
Selam benim ablam doğum yapalı 7 ay oldu.Saçları seyrekti zaten ve şimdi de dökülmeye başladı.Öyle böyle değil.Ne yapsak dökülmenin durması için.Bi fikri olan var mı?Ne önerirsiniz.




...
Yazan seyhan 30 mayis 2010, +
bende dogum yapali 4 ay oldu son iki haftadir saclarim asiri dokuluyor bende yakinda kel kalicam diye dusunurken yazilari okuyunca yalniz olmadigimi anladim gecici bir durumsa eger Allah yardimcimiz olsun arkadaslar




...
Yazan su, +
benim de 7 aylık oldu ama hala saçlarım çok dökülüo




...
Yazan zeyneb, +
bende de sac dokulmesi var 4ay oldu dogum yapali ama hala tutam tutam dokuluo.doktora gitim ve kan testi yaptirdim,demirim eksikti ve tiroid de bi sorun oldunu soledi tiroidende sac dokulmesi olabiliomus.simdilik vitamin verdi eger iiki aya gecmesse tekrar kontrol edicek
bence her kadin dogumun dan sonra kan tahlili yaptirmali
6.aydan sonra dokulmesi pek normal deilmis...




...
Yazan zümra, +
yaa benimde cok dökülüyor bebeğim 3bucuk aylık eyer 6.aya kadar sürerse zaten kek kalırım cünkü sacım oluşundan az.sinirlerim cok bozuluyo yatak yorgan bebeğimin heryerinde ve mutfakta saç gördükce deliriyorum ama yapcak bişey yok allah hepimize yerin bol bol saç versin...




...
Yazan cansu ertan, +
benim de dokuz aylık bir kızım var saç dkülmem ilk altı ay sürdü simdi saçlarım dökülmüyor cok şükür ve yeni yeni saçlarım çıkmaya basladı bile üzülmeyin sadece sabredin




...
Yazan nurcannnnn, +
benim zaten normalde de dökülen şaçlarım vardı..3 ay bitince saçlarım aniden dökülmeye başladı tutam tutam hem de kızım 4 aylık oldu hala devam ediyor...hepiniz gibi benim de evimin her köşesi saç moralim bozuluyor ama geçiciymiş sevindirici olan bu inşallah çok sürmez ve kel kalmadan biter bu işkence. hergün yıkanan ben banyo yapmaktan tırsar oldum...




...
Yazan selda, +
arkadaşlar benim derdimde aynı doğum yapalı 6 ay oldu saçlarım hala aşırı derecede dökülüyor elimi nereye atsam saç aratık saçlarımdan nefret eder oldum saçlarımı kestirmekte fayda etmedi başka çözüm yolu bulamadım malesef çok üzgünüm




...
Yazan mltm, +
yaaaaaaaaaa saçlarımı geri istiyorm kızm 4.5 aylık ve saçım tutam tutam dökülüyor napcagmı hangi şampuan alacagmı şaşırdm bunalımdayım umarım geçici bi durum olur bnmkideeeeeeeeee




...
Yazan mutlu ....., +
Ben de doğum yapalı 6 ay oldu. Saçlrım yeni yeni dökülmeye başladı.moralim çok bozuktu.kel kalacam diye üzülüyodum valla .şimdi yorumları okudum biraz rahatladım.saçlarımın uzun dalgalı dalgalı halini özledim.




...
Yazan meyem, +
allahım bu kadar olmazki her elimi attığımda saç benim bebeğim 3,5 aylık ne zaman geçer bu




...
Yazan ela07, +
bende aynı durumdan müzdaribim dört buçuk ay oldu doğum yapalı son iki aydır saçları çok dökülüyo evde benden başka kimse olmadığı halde hergün temizlik yapıyorum saçlarımın önü yanları baya baya açıldı offff inşaallah kel kalmayız ALLAH hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar inşaallah çabucak atlatırız ve saçlarımız eskisi gibi olur benim moralim çok bozuluyoooo ühüüü




...
Yazan jamila, +
selam herkeze ben kırgızistanlı bir bayanım bebeğim 4.5 aylık nerdeyse 1 aydır aşırı saçım dökülüyor saçım kalçama kadardı kestirdim baya inceldi çünkü .Burdaki arkadaşların yazdığını okuyunca rahatladım' evimin her tarafı saç saba kalkıyorum yastığa bakıyorum komple saç çok korkuyordum.2 ay sora inşallah memlekete gidcem saçlarımı boyatıcaktım güzel bi modele kestiricektim değişmek istiyordum .İNŞALLAH o zamana kadar durur.smilies/kiss.gif




...
Yazan esra usta, +
4,5 aylık oğlum var yaklaşık 1 aydır saçlarım dökülüyor. çeşitli yağlarla falan karışımlar yapıp kullanıyorum ama ne yazıkki faydası yok ((




...
Yazan serap, +
kızlar,anneler çok tşk ederim sizlere derdime derman oldunuz benimde çok saçım dükülüyor bebişiminde 3,5 aylık bebişim eşimin zaten dökülüyotdu eve habersiz misafir gelsin istemiyorum bu yüzden Allahtan saçım gür çok ve sıkı inş. çok çabuk atlatırız bu durumu




...
Yazan karaca, +
benim kızım 3 yaşında son bi senedir saçlarım acaip dökülüyo.2 defadır cildiyeye gittim sorun yok dediler.kan ve demir testlerim normal.mevsimsel dediler doğumdan dediler stres dediler ama hep aynı.psikoloji diye bişey kalmadı bende.bilen varsa söylesin yoruldum artık




...
Yazan ... serpil, +
merhaba arkadaslar.doğum yapalı 6 ay oldu ve yaklasık 3 aydır saclarım dokuluyo.Saclarımın arasından derımı gorebılıyorum cok seyreklestı bakalım ne kadar surecek ama moral bozmak ve strese gırmek yok.Yoksa daha cok dokulurmus...




...
Yazan emalis, +
benim oğlum 5 aylık oldu ve hala saçlarım çok dökülüyor. yorumları okuyunca içim rahatladı bunalıma girmiştim kel kalcam diye saçımı her elime alışımda tutam tutam dökülüyor.hala böyle devam ederse gerçekten kel kalcam felaket durumdayım.




...
Yazan tuana, +
2.çocuğum 5aylık inanın alnım ve şakaklarım tamamen döküldü bunalıma girdim




...
Yazan elf, +
mrhaba benimde çok fena dökülüyo 4 aylıkken başladı dökülme 6. aya girmek üzereyiz inşallah geçer ümitle bekliyorum....




...
Yazan belkıs, +
doğum yapalı 4 ay oldu iki haftadır saçlarım dökülüyor umarım geçicidir 6.aya kadar dökülecekmiş kesin kel kalırım zaten çok gür saçlarım yok bakalım ne olacak




...
Yazan cevahir, +
benımde 6 aylık bebegım var aynen bende sacımdan dert yanıyorum.sacım dokuldukce ıcım gıdıyor yaaa.kel kaldım valla




...
Yazan YAZAN EBRU ÖZSUCU, +
Merhaba ben doğum yapalı 6 ay oldu. Şu iki aydır saçlarım öyle bir dökülüyorki adeta bunalıma girdim. Doktora gittim bütün tahlillerm yapıldı her şey temiz bu dökülmenin doğum sonrası olan bir şey olduğu söylendiği halde ben inanmamıştım ama görüyorumki herkes aynı dertten şikayetçi ne yapalım kızım sağolsun




...
Yazan HATİCE KILINÇ AKBAŞ,8 mart 2011, +
Arkadaşlar bende beş ay oldu doğum yapalı, yeni yeni saçım dökülmeye başladı. ben doktorumun söylediği her şeyi harfiyen yerine getirdim. beslenme mede dikkat ediyorum. ama yindede dökülüyor. umarım çok uzun sürmez. zaten bunalımdayım.




...
Yazan ..., +
bebekgim 3,5 ay oldu ve benim saclarim yeni dökülüyor




...
Yazan dilana, +
slm arkadaşlar benimde saçlarım bebeğim 4 aylıkken dökülmeye başladı.ilk başlarda şampuandan diye kaynaklanıyor sandım şampuanımı değiştim gene fayda yok daha çok hemde kökten dökülüyor saçlarıma tarak vurmayı bile korkuyorum.annem bebeğin seni tanıdığı için saçların dökülüyor dedi.bu yazıyıda okuyunca sıkıntım biraz geçti.inş dediğiniz gibi en kısa zamanda geçer bebeğim altı aylık oldu ve halende devam ediyor )))99




...
Yazan arasın annesi, +
evet benimde sacım çok dökülüyo temizlemekten bıktım umarım hemen geçersmilies/kiss.gifsmilies/kiss.gif




...
Yazan seçkin, +
benim oğlum 2.5 yaşına geldi ama saç dökülmesi hala devam ediyo.. doğumdan önce saçlarım 3 kat daha gürdü




...
Yazan dk, +
yaaaa bende ayni durumdayim bebegim 5 aylik ve coook sacim dokuluyor yerler tum sac ben 2 aydir bu durumdayim ne yapabilirim??




...
Yazan esra demir, +
ben doğum yapalı 4 ay oldu halen aşırı dökülüyo saçlarm kalmayacak diya korkuyorm 2. doğumum bu acaba demir eksikliği de bi sebep olabilirmi o kadar bozuluyoki moralım ama cok sevindim geçici bi süreç olmasına inşallah




...
Yazan BENDE SİZDENİM :)))13.02.2011, +
Derlerdi de inanmazdı benim 2. çocugum 4 aylık oldu ve aynı sebebten yakınıyordum moralım sıırın altndaydı inanın bu sayfaya gırmeden önce saç kesimlerine bakıyordum kestirirem belki düzelir diye ama anlıyorumki kestirenlerinde hala dökülüyormuş. umarım bu evrim artık son bulur iyi yönde evrim gecirsek ne vardıkı sankı ;

0


...
Yazan yelizm, +
benim 6.5 aylık ikiz bebeklerim var ve saçlarım iki aydır tutam tutam dökülüyor. şu an üçte biri döküldü desem yeridir. bana da bun un geçici bir durum olduğunu kuaförüm söyledi. o ana kadar kederden ölecektim.
ama 6. aya kadar geçer demişler çoğunlukla benim ki 2 aydır var yani yeni başladı size göre. acaba ikiz olmasıyla bir ilgisi var mıdır?




...
Yazan banu, +
ben doğum yapalı 4 ay oldu saçlarım dökülüyor zeytin yağı az badem yağı 1 yumurta sarısı 2 diş sarımsakları ezip bunları karışım yapıp haftada 2 kez saç dökülmesini hafifletiyor kafaya masaj yapıp boneyle sarın 1saat bekletin sonra ılık suyla durulayın yeni saç çıkartıyor benden bukadar byyyyyyyyyyyysmilies/grin.gif

0


...
Yazan sevıl sılah, +
aynı sorunları bende yasıyorum yazılarınızı okuyunca cooooooooooooooooooooook sevındım bebeyım 3 aylık bende kelkalcamdıyordum ılk gebelıyımde bukadar olmamısdı demekı herzaman aynısı olmuyor




...
Yazan dila, +
benim bebğim 4 aylık oldu ve saçım hala çok fena bi halde dökülüyor bunalıma giricem yaaaaa




...
Yazan esra a, +
benm de son 1 aydır saçım dökülüyor.....bebeğim 4 aylık... 6 aylık olana kadar dökülecekmiş....
evim her tarafında saclarım var....her yerdeler.... 2 ay sonra normale dönecekmiş....inş...




...
Yazan Nina, +
Doğum yapalı 3 ay oldu. İlk etapta saçlarım cansızlaştı, ben de hamilelik süresince epeyce uzayan saçlarımı kestirdim. 2. aydan itibaren ise dökülmeye başladı. Şimdi tutam tutam dökülüyor. Uzun olsa ne yapacaktım Allah bilir. Dilerim çok uzun sürmez ve yeniden eski güzelliğine kavuşur. Ben ümitliyim.




...
Yazan funda ayan, +
benimde altı aylık bir bebeğim var son bir haftadır saclarım dökülmüyor ama malesef kel kaldım saclarımı esimden saklıorum insallah tekrar çıkacak umutla bekliyorum.smilies/grin.gif




...
Yazan handefne, +
arkadaşlar bu doğum sonrası saç dökülmesi,yorumlardan da anladığım kadarıyla genlelikle 4. aydan itibaren başlıyor ve bir kaç ay devam ediyor.bende bu sıkıntıyı sadece ben yaşıyorum sanıyordum.endişe edicek bir durum yok herşey eskisi gibi olucak sadece biraz sabır...anne olmak zaten başlı başına sabır gerektirmiyor mu!!




...
Yazan esra derin, +
arkadaşlar kızım 7,5 aylık oldu benim de saçlarım inanılmaz döküldü fakat son 2 haftadır dökülmüyor ve kısa kısa saçlarım çıkmaya başladı hiç erak etmeyin geçici bir durum




...
Yazan cadii, +
aynen bende dogum yapalı 4 ay oluyor bır haftadır saclarım hıc dokulmedıgı kadar dokuluyor bebgın annesını tanıdıgının belırtısıymıs gecerlı bır sure dokulup eskı halıne donermıs ole dıyorlar umarım oledır.. tawsiyesi olan warsa lutfen yazsın.




...
Yazan yazan songül temmuz 5 2010, +
merhaba arkadaşlar doğum yapalı 3ay oldu aynı dertten muzdaribim güllerim soldu saçlarımı çöpe atarken sinirlerim bozuluyo bitsin artık bu çileeeeee bi doğum yaptık resmen evrim geçiriyoruz inşallah eski halimize döneriz;




...
Yazan sezen, +
valla ben takmıyorum benim 5 ay oldu tutam tutam dökülüyor.mutlaka yerine yenisi gelecektir.şükredinki erkek değiliz.onşlarınkinin çıkma ihtimali bile olmazdı bu durumda eminim...




...
Yazan dozcanlii, +
ben doğum yapalı 1 sene oldu ve saçlarımm hala dökülüyorr...tomar tomar saç heryer




...
Yazan nehirrr, +
arkadaşlar doğu m yapalı 5ay oldu saçlarım aşırı dökülüyor. bunalıma girdim yanlarım açıldı. bebeğimin öğrendiği ilk şey saç toplama kolacak...




...
Yazan Kumru, +
slm bende su ellerim basimin arasinda karar kara düsünüyorum dogum yapali 4 ay oldu ve asiri sacim dökülüyor
doktora gittim nerdeyse ciddiye bile almadi desem yeridir dogum sonrasi lmasi cok normal dedi ama yinede
bu durum beni rahatsiz ediyor insallah en kisa zamanda atlatiriz




...
Yazan saliha, +
BENİMDE DOĞUMDAN SONRA SAÇLARIM DÖKÜLÜYOR AMA DÖKÜLEN SAÇLARIN YERİNE DAHA GÜR VE TAZE SAÇLAR ÇIKARMIŞ BOŞUNA ÜZÜLÜPDE DERT ETMEYİN VÜCUT DOĞUMDAN SONRA KENDİNİ YENİLER DAHA ZİNDE OLURSUNUZ.




...
Yazan kel mahmut, +
Arkadaşlar ilk bebeğimi doğurduğumda aynı sornu yaşadım .Şimdı 2 . bebeğim oldu korkudan aynaya bakamıyorum fakat ilk bebeğimde altı aydan sonra hepsi yeniden çıktı yeni bebek saçı çıkarmış gibi umarım bu seferde çıkar ))




...
Yazan Figen, 24 Haziran 2010, +
Kizim 4 aylik oldu ve bendede son iki haftadir saclarim cok dökülüyor yurtdisinda yasiyorum eczaneye gittim ve bir ilac verdiler 14 gün boyunca günde 1 defa icmem gerekiyor daha sonra 1 haftada günde yarim icmem gerekiyor fayda edermi bilmiyorum ayritanda sac dökülmesini gideren sampuan kullaniyorum insallah düzelir.




...
Yazan eda yılmaz, +
benimde 3 ay 10 gün oldu doğum yapalı 2 haftada saçlarımın 2/3 ü gitti. her yer ama her yer saç. elimi saçıma götürmek istemiyorum tutam tutam dökülüyor.böyle giderse gelecek hafta kelim.smilies/grin.gif
boşuna cennet annelerin ayakları altında değil demekki...




...
Yazan Melissa, +
Arkadaslar bende bu problemin ezelden beri tasimaktayim dogum yapali dört ay oldu çok şiddetli saclarım dökülüyor resmen orta tartı ve alın bölgesi kellesti çok ama çok psikologim bozuluyor çok huzursuzum dematolog dan radrevu aldım artık gurleseceyine hiç inanmıyorum ama yinede gitmekte yarar var bu durum Asır'ı derecede canımı sikiyo bıktım artık şeytan diyo sıfıra vur kultul bu sac meretinden napacam ben yasasa sonunda kel kaldım çok mutsuzum ve bı bayan için çok ağır bir durum inşallah delirmem çünkü çok kafaya takiyorum




...
Yazan Tunay Alp, +
Benim oğlum 3.5 aylık. Bazı doktorlar vitamin takviyesini öneriyor ama valla ben vitamin de kullanıyorum doğum yaptığımdan beri bana mısın demedi. Saçlarım tutam tutam dökülüyor resmen. Her yer saç. Yani şimdiye kadar bi tek yemekten çıkmadı yakında o da olur. Bi de oğlumun üstünde görmez miyim saçları iyice kafayı yiyorum. Kestirmek de malsef çözüm olmadı dökülme son hız devam hem de artarak




...
Yazan axata, +
valla arkadaşlar bir peruk şirketiyle anlaştım her gün gelip saç topluyorlar ticaret yapıyoz anlıcanız bebek harika saçlar olmasada olur




...
Yazan Şeyda demir, +
slm arkadaşlar, dogumyapalı 4 ay oldu feci şekilde saçlarım dökülüyor.kızımın ve evimin her köşesinden topluyorum saçlarımı umarım bu durum kısa sürer




...
Yazan yazan yasemin, +
3 ay oldu doğum yapalı son 10 gündür saçım kalmadı resmen,6 aydan sonra DÖKÜLME BİTECEKMİŞ iyi bari benimde beyazlarımda arttı saçımı boyasam belki dökülme azalcak ama emzirdiğim için boyayamıyorumda,bioksin ampul alcam ama faydası olacağını sanmıyorum




...
Yazan beulita, +
ben de doğum yapalı 5 ay oldu 1 aydır saçlarım müthiş dökülüyor her banyodan sonra küvet saç dolu oluyor her yerde saçlarım var.bebeğimin ellerinde,üstünde saç saç saç.ALF gibi oldum.umarım bu durum çok çabuk biter.




...
Yazan begüm, +
ben de doğum yapalı 5 ay oldu 2 aydır sureklı saçlarım elimde kafayı yicem artık zaten saçlarım azdı artık açlarımı tarayamıyorum dökülücek diye herşey kadınlar için ya kel kaıcaz




...
Yazan selin, +
benimde 6 aylik bi kizim var ve saclarim 6 aydan beri araliksiz dokuluyor. zaten saclarim seyrekti her sabah yataktan huzursuz uyaniyorum cunku ilk gordugum sey saclarim oluyo banyodan sonra lavoba sac icinde kaliyo ve tabi gun icinde de dokulenler cabasi.. ben simdiden kendime bi peruk begenmeye basladim peruk sayfalarinda dolasiyorum benim enteresandir ki sag tarafimdaki saclar daha yogun dokuldu enseden ve yanlardan .. bi sabah gur saclarla uyanmanin bi yolu olsaydi keske ama genede saglik olsun arkadaslar allah baska dert vermesin umarim dokulenler geri gelr tekrar .




...
Yazan Dilek Dizmek, +
ben dogum yapalı 4,5 ay oldu müthiş saçlarım dökülüyo elimi her atışımda saç bıktım vallasmilies/grin.gif




...
Yazan yazan meryem,11.04.2010, +
arkadaşlar benimde saçım feci dökülüyor bende doğum yapalı 6 ay oldu her yerdenden topluyorum yaaaaaaaaaaaaaa üstelik çok tarıyorum hala bitmedi kel kalacam çırdıracam yani bi çözüm bulunsa bu duruma ne iyi oluuuuuuuuuuuuuur




...
Yazan yazan nilufer, +
slm bende ayni durmla karsi karsiyam anneme sordum niye saclarim dokuluyor oda eskiden soylenenlere gore bebek aneyi tanimaya baslayinca saclar dokulmeye baslarmis.




...
Yazan ezel 2010 mart, +
aynı durum bendede war doğum yapalı 4 ay ol we son 1 weya 2 hAFTADır dokuluyor bende çok korktum ama sizin yazılarınızı okuyunca korkum bitti açıkçasıı yaşanınalacaksa yaşayalım we görelimsmilies/kiss.gif




...
Yazan BEN NUR, +
YAAAAAAAAAAAA BENİMDE COK DÖKÜLÜLOR 5AYOLDUDOĞUM YAPALISACLARIM İYCE ACILDI NEYAPICAM BİLMİYORUM ARKADAŞLAR




...
Yazan melahat, +
malesef benim de doğumdan sonra saç dökülmesiyle karşı karşıya kaldım kelliğe adayım 6 ay oldu hala devam ediyor.




...
Yazan Özlem Ermis,mart 31,2010, +
Ben dogum yapali 4,5 ay oldu fakat; son 2-3 haftadir feci sekilde sacim dokuluyordu. Internete girip baktigimda yalnizca ben olmadigimi anlayinca sevindim yani bu durum normalmis. Umarim hepimiz bir an once bu durumu atlatiriz...




...
Yazan rana nur, +
merhaba arkadaşlar benim saç dökülmem hamileyken başladı ve devam ediyo üstelik 28 gün oldu doğum yapalı bende ne yapacağımı bilmiyorum




...
Yazan meral 19 mart, +
benimde oglum 6 aylik oldu. saclarim bebegimin saclari kadar kalacak bu gidisle amaaaan bos verdim gelecektir.




...
Yazan NİL TAŞ, +
HEPİMİZİN DERDİ AYNI SANIRIM BENİMDE OĞLUM 6 AYLIK OLDU AMA MÜTHİŞ SAÇIM DÖKÜLÜYOR.ÜSTELİK BEYAZLARIM ÇIKTI HAMİLEYKEN HİÇ AMA HİÇ DÖKÜLMEMİŞTİ...GALİBA HEPİMİZ KEL KALICAZ.DÜŞÜNMESİ BİLE ÇOK KÖTÜÜÜÜ




...
Yazan nane, +
saçları fırçalamak dökülme sürecini hızlandırırmış her sabah bi tomar saç indiriyorum elimle.elim hiç saçsız gelmiyor kafamdan.sonunda kalmayacak diye bırakıyorum.ama galiba en iyisi bir an önce gitmesi gerekenleri yok etmek.5 ay oldu benimde inşallah bu süreci çabuk atlatırım




...
Yazan HÜLYA OVACIK, +
DOĞUM YAPALI 9 AY OLDU SAÇLARIM HALA DÖKÜLÜYOR NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM YAKINDA KEL MAHMUT A BENZEYECEĞİM AYRICA AŞIRI KİLO ALDIM AKREP NALAN BİLE BENDEN DAHA ZAYIF GÖZÜKÜYOR ÇILDIRACAĞIM AYYYYY




...
Yazan fatma ....., +
benim saçlarımda çok dökülüyo ev temizliği yaparken kendi saçlarımı temizliyorum heryerdelerrrr bu arada 6 ay önce doğum yaptım.




...
Yazan beyza, +
banada 5ay oldu saclarım dökülüyo doktora gittim zeytinyağlı sabun kullan kuruyemiş ye dedi insallah iyi gelir yoksa kel olacam




...
Yazan alev sönmez, +
6 ay oldu doğum yapalıı ve saçlarımaşırı dökülüyor normaldede saçlarım azz bu gidişle kel kalcamm...biran önce bbitsinn...sürekli saçlarımı toplamaktan bıktımm..normal dökülmeye benzemiyor...öfff yaaaaaaa




...
Yazan ahsen, +
6 ay oldu doğum yapalı aşırı saçlarım dökülüyo ne zaman biter biter bu saç dökülmesi




...
Yazan zeynepraf, +
dogum yapalı 8 ay oldu kel kalacagım galiba




...
Yazan sevinç, +
doğum yapalı beş ay oldu benim saçlarım doğumdan dört ay sonra dökülmeye başladı şu anda aşırı dökülüyor özellikle banyodan sonra tatarken çok oluyor .bende ilk başlarda çok korktum ama kime söylediysem normal dediler en az 3 ay sürermiş daha sonra normale dönüyormuş arkadaşlar..smilies/kiss.gifsmilies/kiss.gif




...
Yazan yazan arzu 31.1.2010, +
saçlarım çok dökülüyo kızım 5 aylık oldu nerdeyse e yapıcam bilmiyorum




...
Yazan özgül, +
saçım çok dökülüyor ortaları iyice kelleşti
neyapıcamı bilmiyorum




...
Yazan İlknur Çağdaş, +
Anne sütüyle beslenen bebek annede demir eksikliğine neden olduğundan saç dökülmesi normal olabilir mi?
İlaçla takviye yapmak mümkün olabilir mi ?

5


...
Yazan Cigdem, +
ama ben dogum edeli 5 ay oldu ve sac dokulmesi hala bitmedi ne yapmali ?

Last modified on Cuma, 12 Ekim 2018
  • 0 Yorumlar
  • oku 206 times
Bu kategoride daha fazla: Doğum Sonrası Kanama »

Yorum Yaz